torsdag

dessa konstiga drömmar jag har, när ska de ta slut? man vaknar upp och undrar om man mår riktigt bra....
dom är verkligen knas, tur att man hör fler som har samma problem. lite jobbigt bara att sömnen blir lidande, för jag vrider och vänder på mig heela tiden och jag är super trött om dagarna...

combaten igår, ojojoj, jag har hittat min nya nivå till min kondition. tror jag.
igår förstod jag iaf varför folk går och spyr när det tar i mer än vad de egentligen klarar av. :P
attacken är ingenting mot combatens NYA release. slååå slååå slååå, sparka, kicka, SLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, gaaaaah!
sååå jävla kul. :D

idag blir det veckans bästa bodyattack med Kristine. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0