tisdagen!

hej era jävlar! ;)

jag är inte så bra på att bo själv, tycker jag bara plockar saker hela tiden.... har tvättat tvättat och tvättat, vikt allt och det tar aldrig slut! det BÄSTA var att jag idag fick hem henkes matchväska från deras match i LÖRDAGS, tror ni det luktade gott eller?! Näääääästan så jag tänkte stänga igen skiten och låta honom ta hand om den... men med tanke på att han kommer hem om sisådär 4 dagar så var jag en snällis och slängde in det i tvättmaskin... astrevliga strumpos och kallingar :P ueeek.

sandra och jag åkte iaf nu på kvällen in till e-tuna för att träna attack.
det gick bra, men alltid vid nervarvningen så mår jag illa. är det allt hoppande upp och ner som gör att maginnehållet "ger upp". haha... aja, ska det bli en SNYGGSOMMAR så ska det! :D


VÄLTRÄNAT ska det va.... snyggsnyggsnygg SOMMAR! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0