måndag

blääää jag somnar snart stående....
var tvungen att ställa klockan på 12.15 idag, alltså då bara få 4 timmars sömn efter denna helg. skulle på ett möte i kommunhuset..... ACK OCH OJ så spännande det var! ;)

hoppar träningen idag och myser hemma hos mimmi istället.
överanstränger jag mig i detta tillstånd går man väl och blir sjuk eller nått och det har jag ingen lust med.
vilar mig i form till imorron :)

efter mötet idag har jag vart barnvakt till lillstrumpan :)
dock bara 1 timma, men jag är inte direkt van att ta hand om en 1 månaders baby... hihi
men vi hade det bra hon o jag!.... men sova vad e det? hihi.... tur att hon var gosig och lugn ändå...

mmmm har precis gjort Mallans supertomatsoppa... JAG ÄLSKAR DEN!
1 lök, 2 vitlök, 2 burkar hela tomater, 2 krukor basilika, 1 kruka timjan, 1 creme fraiche, salt, peppar och cayenne peppar. mycket smak, nyttigt och hett :)
blev en matlåda till imorron också :D mmmmmmmmmmmm, dreggel.

see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0