fredag!

trots den otroligt extrema värdelösa natten till fredag så har jag haft en sjukt bra dag! :)
tog med mig "min" bäbis och hennes mamma till eskilstuna där vi hade många ärenden ;)

vi började med ett mycket viktigt stop - Burger King :D hahaha fetton!
där snackdes det hej vilt om både det ena och det andra, medan bäbis snällt låg och sov...

sen blev det en snurr inne på tuna park där jag sprang till skoaffären och hoppades hoppades att mina skor skulle finnas kvar, OCH det gjorde dom. älskar dom. det är nått visst med skor. ÄKTA KÄRLEK! dom kommer passa till ALLT i vår och sommar! lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaa....
och bästa "moster" som jag är så blev det lite nya vårkläder till bäbis också <3

sen panikade vi in med 10000000 miljoner andra för att handla mat. EJ OK att tro att man kan storhandla i lugn och ro en löningsfredag kl strax efter 16.30 snåret.....
hahaha emelie blev kallad kärring och jag fick ett finger på parkeringen.... I'M SOOOO FUCKIN SORRY! ;)
näää storhandla gör man med gamlingarna vid öppning, that's it! :)

nu sitter jag på jobbet
sömnbrist neeejdå. 6 timmar kvar!
imorron åker H till fjällen så nu får jag lugn och ro i 1 vecka.... eller med en kryssning på torsdag :D
shuppidooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0