torsdag

KAN MAN BLI MER LESS????????
HATAR DETTA VÄDER! OCH DÅ MENAR JAG VERKLIGEN HATAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har liksom fått nog nu.
tuuuuur att det iaf är på rätt sida av året igen.... man kan iaf börja, saaaaakta men säkert, blicka framåt igen...
om det bara kunde bli mars iaf!

idag drog jag med elin, mimmi och sandra på ett gympass. :)
och attans var bra och trevligt det var. 2,5 timma knatade vi på tror jag! kom typ inte in genom dörren här hemma för jag var så grov ;)
I like.

nu ska jag hoppa in i duschen och sen försöka få mig nån timmas sömn då jag vaknade klockan 4 inatt.
jobbar juh inatt så det är ett ont måste även fast jag är sjukt pigg.
sen blir det disneymys hos elin :D har beställt lilla sjöljungfrun.... MIN FAVVO! :)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0