torsdag

tjo!

har sovvvvit så länge, halv 12 till halv 11 :) uuunderbart!

är öm som tusan i rygg och armar efter efter bodycombaten... så extremt skönt att "slå" bort alla tankar och eventuella aggressioner man bär på.... man fightas liksom med en påhittad luftperson framför sig som man får slå och sparka till han/hon ligger. :) gaaaaaah, smaka på den..... bam bam bam. :)
dessutom en bra grej att lära sig för sin egna säkerhet, lite utan en självförsvars grej. :) suuuperbra!

ikväll blir det en svättigt bodyattackpass. det jobbigaste passet i veckan, konditionsmässigt! och nu på vårterminen har vi turen att det är 3 ggr i veckan OM man vill. :)

jaja....

nu ska jag hoppa in i duschen, fräscha till mig lite och invänta amazingsandy (sandra alltså, hon hette så på LUNARSTORM) hihi. vi tänkte åka till Aspa och hälsa på lindha. en vän som efter 2 veckor på v-ås sjukhus äntligen fått åha "hem" till sina päron i Valskog... <3

ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Amazingsandy

Aaaah men kul då! Att bli uthängd så här till allmänheten med mitt underbara "lunarnamn"! Hahaha jag som va en sån lunarfantast....NOT! Dock inte många kanske som vet varifrån namnet kom, alltså varför jag fick det namnet. Det ni! Kan ni ju klura på ;)

2011-01-13 @ 18:11:50
Postat av: Mimmi

Hihi fast JAG vet varför du fick namnet. Ska dessutom uttalas med hes basröst. Tror fan jag har filmen nånstans!! Hihi. Puss

2011-01-13 @ 18:26:17
Postat av: Mimmi

Hihi fast JAG vet varför du fick namnet. Ska dessutom uttalas med hes basröst. Tror fan jag har filmen nånstans!! Hihi. Puss

2011-01-13 @ 18:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0