tisdag

vad är detta för skummis väder?
brrr.

med tanke på min mat"vägran" (har ingen apptit) så kom jag fram till att jag idag skulle göra en kaloribomb till senare... har nu på morgonen gjort iordning en potatisgratäng med grädde och mozarella.... börjar känna mig undernärd ;) nej men allvarligt det har inte slinkit i mycket de senaste veckorna.... nu måste jag börja skärpa till mig... men det är inte lätt... men jag kanske fick mig en tankeställare när jag träffade "klena" lindha på v-ås sjukhus igår... hon hade fått "skäll" av personalen att det är dags att börja äta igen så hon får tillbaka sina krafter... så kan hon så kan jag?! right?! :) starka tillsammans.


en bild från igår när elin, sandra o jag var och hälsade på.... kolla de fina pyamasbyxorna hon fick av oss :) med en mycket vackert matchande tröja till :)
nu har hon vart på sjukan i 1 vecka och hon vill verkligen åka hem.... så vi håller tummarna idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0