tisdag

hej.

kom precis hem från sandra, där lindha, jossan och elin slöt upp.
imorron åker lindha tillbaka till oslo så det var bara att krama hej då :(
måste ta mig en tripp till underbara oslo snart.
en trevlig eftermiddag iaf.
my girls.

idag börjar jag min detox också... spännande o se om det gör någon skillnad.
rensa kroppen på "skit". alla slaggprodukter som ska bort. just denna ska vara extra bra på att rensa rent i magen, alltså tarmar, lever njure osv :) ..... 30 dagar. men man ska äta som vanligt, därför jag valde just denna. inge bantning, eller fasta eller sånt jobbigt! ;)

nej nu ska jag packa träningsväskan och dra iväg på Attack :)
1 timmas härlig hårdkörning. ren kondition....
och inte fick jag med mig lillebror idag heller, jävla fjolla ;)

puss och kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0