söndag

hajjjjjjaaaaah!!!!!..... har precis slagits med min fiende. sparkat, knäat, slå.....
in mind såklart... har vart på bodycombat! 1 timma svischar förbi. kul jul är bara förnamnet!

gårdagen var nice.
men ORKA köttmarkanden. av alla ställen jag brukar gå ut på är fan eskilstuna LÄTT värst. LÅT MIG VARA!
aningens bitter där på sluttampen, så det blev kebab istället. så som vanligt hade jag kebabångest när jag vaknade imorse :) hihi.
men förfesten var riktigt trevlig, men det är som alltid. förfesterna är lätt bäst! :)

dagens bästa: inte ett endaste dugg bakis.

nu ska jag göra mig en omelett med kräftor dill och feta innan det är dags att knata iväg till jobbet.
meeeen jag överlever. är dock just nu inte det minsta sugen på att jobba. hade vart skönt att sova hemma hela natten istället. men men...

imorron kommer det nog en sak på posten som jag har beställt.
jag ska detoxa i 30 dagar. :)
rensa kroppen på alla slaggprodukter...
hoppas på storverk ;)

puss och god natt världen!

love is in the air! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

30 dagar UTAN alkohol innebär väl det????? What?? Crazy girl! ;)

2011-01-24 @ 11:01:30
Postat av: Mimmi

OCH UTAN KAFFE?!?!?! Hahahaha

2011-01-24 @ 15:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0