onsdag kväll

just ja, vi har nu bokat biljetter till Rhianna :)
2 november ska the girl gang till stockholm och göra globen osäker. jag är sååååååååå glad.
hon kan juh vara den snyggaste jag vet. hennes låtar får mig på superbra humör. lalalalalallala.

då var det dags att åka till jobbet igen. onsdag och torsdag seeeen så.
jag längtar till lördag.
då ska vi flickor först till kvicksund och förfesta i Karin Mücks nya hus innan vi drar vidare till Månen och Västerås.

KOM DIT VETTJA! :D jajajajajajajajajaja.

sov gott mina skönheter! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej då! Tjatar du så får jag väl komma dit då ;) Längtar!!

2011-01-26 @ 21:00:21
Postat av: Klara

Jag kommer troligtvis vara där!:)

2011-01-27 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0