måndag

hejsan!

kom precis hem från v-ås och sjukan. har vart o hälsat på min fina vän. <3
köpte med tidning, bok, pyamas och pez.... hoppas hon får åka hem snart och att hennes värden blir bättre tills i morron :)
det var skönt o se henne.... dock inte som det brukar vara, emmliga lilla sak ;)

har vart hos frisören idag. :)
eveline med partner hade nyöppning på deras fina salong idag. KLIPP DIG!
jätte mysigt och personligt.... mmm mycket trevligt! det kan jag rekommendera! och jag är fin och nöjd i skallen som vanligt! blond med fräscha toppar, som det ska va :P

nu tänkte jag lägga mig i sängen, läsa en tidning och FAAAN om jag inte får sova.
jag döööööör.

puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0