måndag

tjo!

då var det måndag igen... gick alldeles för fort tycker jag.

i fredags tränade vi hela kvällen sen var jag på kalas.

i lördags var vi hembjudna till karin i kvicksund. jääätte fint hus som dom har fixat och trixat med. där hade vi iaf en trevlig förfest innan det var dans på månen :)

i söndags hade vi soffhäng med film, tv, glass, popcorn och cola till förbannelse... för att inte avsluta det hela med en pizza.... jag är inte van att äta så mycket socker och fett så jag mådde rent ut sagt som en påse skit! :) hahaha.

____________________________________

nu ska jag iväg på kafferep med sandra o julia. :)

ikväll börjar den hårda träningsveckan igen.

måndag: bodypump

tisdag: bodyattack

onsdag: bodycombat

torsdag: bodyattack

fredag: bodypump

BOOOOOOM BOOOOOOOM.

och så är det visst dags för en jobbnatt nu igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0