måndag

hejje.

snön försvinner, det droppar droppar droppar bort.... ok, det är snooorhalt, men om detta betyder en mark fri från vitt är jag helt på. :P
utgången i västerås i lördags var bra. deras pina colada är inte å leka med, mumma. precis sådär som man vill att de ska smaka. träffade massor med trevligt folk... lillabror kom och hämtade oss halv 3... vilket underlag...

igår var det ingen bra dag så den hoppar vi över :D

idag har det iofs inte gått som jag tänkt heller....
var till gymmet vid 9 imorse körde 1 timmas kondition då jag ska på bodypump ikväll...
kom hem, duschade och gjorde mig klar för att åka till v-ås och ta med lindha ut från sjukhusets väggar.... sätter mig i bilen... STARTAR INTE! :( och med min nuvarande korta stubin får man tårar i ögonen och blir arg :) hahaha..... jag måste hitta tillbaka till mitt gamla jag igen....
så ja jag hade stressat förgäves och kom ingenstans... och jag som verkligen behövde en vän att ventilera med sisådär vid 10 tiden. :/

gaaaah..... jag vill bara....... åh!

hej hopp.
kan morgondagen bli min lyckodag?
kan DU säga det jag vill höra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0