fredag

natten gick på ett swisch, så skönt, men jag fick inte gå och lägga mig när jag kom hem utan jag hade en telefontid med farbror doktorn kl ca  8... dom ringde kvart över.
somnade efter det men blev väckt av ett 08 nr.... som ringer i tid och otid.... telefonförsäljare. jag vet att jag borde svara, men jag kan INTE söga nej och avböja och låta kort i tonen. det bara går inte.... förut en gång när jag svarade babblade han på och jag fick inte en syl i vädret och jag fick bara snällt fram mmm, ja, nej.... till slut tog jag ett djupt andetag och KLICK, jag la bara på luren... sååå sjukt dåligt samvete. :P men huuuuur säger man nej.... jesuuuuus. :D

har vart inne i eskilstuna idag. kollat runt lite. men målet var väl att gå till vattenpalatset för att sola. :)
vem står i kön, jo sandra :) :) :)
de sista 5 minutrarna håller man juh på att dö av värmeslag, meeeeen psyket sa åt mig att njuta av att svättas och få lite värme.... vinter vinter vinter trååååk!

nu myser jag under bästa filten och kollar på solsidan dvd-boxen :)
tänker inte lyfta ett finger till idag. sitter mest och väntar på att klockan ska bli "man får gå och lägga sig".
tänkte kurera mig för den stora dagen imorron ;)
dessutom måste jag vänta ett tag till innan jag får ta sista tabletten för dagen... zzzz. men ska det bli bättre så...

nej... hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0