fredag

tjosan.

åkte till e-tuna för att storhandla med alla pensionärer kl 08.00 när de öppnar... nice och nästan vara helt ensam... plus att personalen håller på att packa upp alla färska och nya varor för dagen.
skönt som attan med ett välfyllt kök.

åkte till vattenpalatset efter och tog mig en soltid... mycket skönt. :)

nu är jag hemma igen, har packat upp alla påsar.
köpte mig färska örter så jag gjorde min favvvvvvotomatsoppa medan dom är färska... gött att ha med till jobbet inatt! puuh nu börjar min mördarvecka.... 60 timmar på 7 dagar. jippie. ;)

ikväll ska brudgänget hem till fina cicci på "hejdå" middag.
den jäveln ska göra en "kick ass a la matilda, lindha och jossan" resa till mitt underbara nya zeeland och australien. OOOOMMMM jag är avis. 2 månader. viiiilllllllllllll igen. lyckans ost. :)
det ska iaf bli mysigt som tusan ikväll. sammlad trupp. då det är som bäst! <3

nu ska jag vika den där förbannade tvätthögen innan det i torktummlaren också hinner bli klart... zzz :P hehe.
kl 14 drar jag till the CITY gym och blir biffigare än biffigast! ;)

trevlig fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0