torsdag

blev så sugen på potatismos.... sååå nu väntar jag på att potatisen ska bli klar så jag får moooosa :)
aoooom aoooom.

känner mig på gränsen att kanske, jag vet inte, typ bli sjuk?????
eller så är jag så jäkla trött både i huvudet och i kroppen... jag kan inte bestämma mig.
hmm...
det är juh bästa attacken ikväll men kristin som för det andra körde sluuuuut på mig igår på combaten :D
hon är bäst! :)
men jag vet inte om jag pallar.... gaaah, beslutsångest. eller om jag ska ta yogalates med pervogubben bredvid mig.. hahaha. mysigt!

aaah får se hur jag mår om 1 timma eller så....
ska äta, ta lite luft och en värkis så får vi se. :)
vill juh inte vara sjuk till världens bästa FREDAG!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0