torsdag och fredag

hejsan hallå!

torsdag:
ja S och jag testade på YogaLates. superduper skönt då vi annars bara kör stenhårda kondis och pumppass, man hinner liksom aldrig strecha ut. så det var 1,20 h underbar träning.
hmm, dock hamnade vi bredvid en gubbe i små vita genomskinliga shorts....
S: ligger han och tar på sig själv?
M: neeeh... men usch, men neee.

men joooo.... det vi trodde att vi såg, SÅÅG vi. konstigt att ingen ville ligga bredvis honom? och där klampar S och jag in och är glada över att få bästa platserna mittemot instruktören... hmm....
jag såg det ena och det andra och han var väldigt mån om att visa det han hade OM man säger så..... ueeek. dessutom låg han och verkade liiiiite mer än normalt avslappnad/upphettsad vid avslappnigen...

fy bubblan....

fredag:
jag har förlorat oskulden i västerås idag!!!!! numera har jag alltså en tatuering. jag är superduper jätte nöjd. det gjorde faktiskt inte ont... var bara såååååå satans nervös innan. varenda fiber i kroppen skrek FLY! ;) men 1,5 timma senare och 3700:- fattigare var den där. såååå himla trevliga var dom också.
en bra dag i vässan på många sätt o vis.

nu tänkte jag snart sussa kudde så man orkar med en grejt ferreperre i v-ås imorron. 

tack M.Lord för tipset, jag har hört talas om dessa after work på månen :D

pling plong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0