torsdag

tjo!
lite sent ute men jag har inte orkat idag!

har haft en bra dag!
ni kan nog ana HUR SKÖNT det var att krypa ner i sängen imorse när jag kom hem från jobbet. att veta att typ hela sverige skulle till sina arbeten/skola i 25 minusgrader men helst ville sova vidare under täcket :P
sov länge och mycket och jag vaknade pigg och glá. ;)

tog mig en långpromenad runt malmberga med sandris och vantis och doggy.
sen hem, slänga i sig lite krubb... för att sen åka till mimmi för att mysa med henne, FelixBäbis och kattbäbis. :)

och sen åka till jobbet igen för att kirra sista natten innan HELG och ledighet! <3
imorron fredag blir det full rulle för att tex handla bäbispresent, systemet, matshopping osv.

see ya!

Kommentarer
Postat av: Lindha

Vem ska ha bäbispresent?? Dumt att du alltid är ledig "fel" helger ;-P

2011-02-25 @ 07:47:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0