torsdaaaag

-HÄÄÄÄÄR står vi på motorvägen....
-va?
-vänta det kommer en långtradare.

hahaha :)

ja bilfan dog på träningen hem igår kväll. så där stod elin, sandra o jag i mörkret... tur att det var plusgrader och att vi kunde tokgarva åt saken.

-testa o starta bilen.
-aldrig i livet. det stinker bensin och jag vill inte prängas upp i luften.

så japp vi var hemma 1 timma senare och attans vad jag frös.
tights, liten kort jacka och blött hår... aaah bra kombo när man ska stå i en snödriva ;)

shuppidoooo.
men kul hade vi... asså på riktigt. ;)
___________________________________________________________________________________

kl 10.15 kommer sandy och hämrat mig idag.
då bär det av till stan för lite shopping och lunch/kaffe/fika häng.

sen hem för världens bästa bodyattack!  :D
___________________________________________________________________________________

nehepp frulle och nyhetsmorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0