tisdag

tjohoo!

nu förstår jag vad tatueraren sa med att det kommer klia.... blir liiite smått galen.
MEN han sa även händerna på täcket... så det är väl bara att lyda.
men jag tror s-k-o-r-p-a-n kommer vara borta imorron typ :)
men helst vill jag ta på mig en bikini, gå ut i sommaren och visa den för hela världen..

men vad är en bal på slottet när termometern visar minus 18 grader. :(

har lagt in om semester på fredag också...
lindha kommer hem så vi ska fira henne, och jag vill inte behöva åka till jobbet när mina bästisar ska ut på krogen... såäre!
så nu håller jag alla tummar och tår jag kan för att den ska bli beviljad.
det blir en natt i Vässan igen ;)

inatt är det jobb igen.
men först ett svättpass på kära Gympozz. bodyattack!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Vad är det för tatuering du har gjort :)?

2011-02-15 @ 16:17:04
URL: http://baramichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0