onsdag

först vill jag tacka sandra för att ha fått världens just nu grymaste låt på hjärnan. :)
Jennifer Lopez Feat. Pitbull - On The Floor.
den går på högvarv härhemma och NEEEEEJ det går inte att sitta still. wiiiiiiiii!

kanske känner mig lite lättare in body and mind pga det UNDERBARA vädret. solsken och 5 plusgrader och den äckliga vidriga snön försvinner lite mer för varje gång man kollar ut ;)

dagen måsten är att först gå på nattismöte kl 14.30 på jobbet. kanske tar 1 timma, kanske 2??
sen träning idag, bodycomat. :)

grym träningsvecka denna vecka btw.
pumpen i måndags var grym, som vanligt med perfekta kristin i sina sexiga blåa träningsbyxor :D
attacken igår var risktigt grym och svätten rannnnnnn.
combaten idag gör att man får slå av sig lite känslor. och dansa the fuckin cobra ;) hihi
attack imorron med Kirstin, aldrig ett misslyckande... och pumpen på fredag :D


dance the night away.....

imorron ska amazing sandy o jag har en mysdag i v-ås. <3
har skrivit shoppinglistan i huvudet ;)
meeeeen det jag absolut inte får glömma är att gå till närmaste frisör och köpa dust it. hur kunde man leva utan det förut? :P

nej dags att fixa till sig lite.

dance the night away...... lalalalalalalaaaaa.

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0