onsdag kväll

YEEES jag fick ledigt på fredag.
med detta besked kan jag alltså vara med och fira Lindhiiiii.
det vlir nog en natt på bmb (ovanligt va) daaaah!
längtar längtar längtar! jobba, det får jag göra lördag och söndag natt istället.

nått annat som jag kommit på, inatt faktiskt, är att jag inte kan springa vårruset, typ inte på något datum i någon stad. :(
jag jobbar alla utsatta datum. örebro, v-ås och stockholm - jobbar.
jobbade liksom förra året också...
bara o hoppas att jag kan vara med på tjejmilen istället.

idag ska mimmi med på bodycombaten :)
det tycker jag faktiskt ska bli kuligt.............
men jag har fått nån dryg halvdan hosta, hoppas det är någon fjantgrej och att det är borta snart!

neeej nu ska jag kolla klart på project runway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0