onsdag

todeloooo.

helgen planerad och klar!
det kommer bli en hel lördag kväll/natt i Vässan men en massa nya människor. en hel hög tjejer som ska äta tillsammans, skåla tillsammans dansa tillsammans. om jag är glad och förväntansfull? JAPP! :) lalalallaaa.

känner mig idag helt frisk också... eller ja min näsa är dum i huvudet. har ni sett den där nosoil (?) reklamen.... jag känner mig som henne.... snacka om att jag förstört min stackars nos ännu mer än vanligt med näsdroppar. galet. MÅSTE sluta vara beroende av dessa UNDERBARA mentholspray ;) hahaha. detta är ett stort problem.... på riktigt.

gaaah vad ska jag ha på mig på lördag? :P

nehepp tror maten kan vara klar nu... måste gå och kolla....
vinmarinerad kasslergratäng med ananas och hemmagjord ostsås :) MMMMMMMM!

puss o hej.... din äckliga leverpastej! moahahahha.... ;)

Kommentarer
Postat av: Lindha

leverpastej ær gott!!! Har jag ju sagt 10000 ggr :P Men du skicka recep, ja har kassler i frysen!! :D

2011-02-23 @ 15:04:49
URL: http://lindhadreifaldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0