måndag

"god morron" :)

sååååååååå skönt med måndag. vi släpade våra fötter efter oss sista timman på jobbet imorse...
hej enkel torsdag. hej.

och vilken jobbig måndag sen då.... ;)
sandra o jag har blivit hembjudna på middagslyx hos julia kl 14. :)
sen vidare på 45 minuters välbehövlig massage/healing kl 5 hos MerVila.

hinner därimot inte med på pumpen ikväll :( eftersom vi måste åka vid 17.40. och inte kan jag ta egen bil och komma 10 minuter senare.. på måndagar är det TOKmycket folk.
kanske ska ta min första springtur ute för iår ikväll???
aaah jag måste röra på fläsket iaf. ;) har lite träningdabstinens....

hepp in i duschen.
ha en fin måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0