fredag

jäklar vad snabba mina nya träningskläder var :)
en riktig duracellkanin som bara går o går o går.....
synd att man blir svättig som en dränkt katt på attacken annars kunde jag kolla om man blir lika stark som bamse i dom ikväll på pumpen. ;) meeeeen återanvända träningskläderna från attacken till ett annat träningspass skulle bara gära att ingen vill träna med mig.... OOOMMM ni förstår vad jag menar ;)
det räcker med att det är NÅN som redan stinker kattpiss(?) på en del pass..... moaha. snuskisar! ;)

meeeeeen vad KUL att det kunde komma lite snö idag också.
precis när marken nästan nästan var fri så kom bakslaget... skönt o se att det är plusgrader iaf och att det förmodligen kommer försvinna snart ändå... MEN ändå :)

NO FATTING!

är just nu iaf på väg ut, måste till apoteket och hämta ut ett recept.
så man inte åker på en oönskad graviditet, if you know what I mean... ?! :P

superskoj med fredag och helg också.... jobba jobba jobba. 3 nätter. fredag, lördag o söndag. ueeeeek. ser fram emot nästa vecka istället. enkel torsdag på 8 dagar. massagetid inbokad på måndag. massa träning utan stress hem. lalalalala..... och kanske kanske kanske en liten grejj som ska göras, en liten hemlis.... :) aaaah jag är så rädd. hahaha.

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0