tisdag

tjo

vaknade tidigt idag så jag väckte julia och frågade om hon ville med och handla mat med alla pensionärer ;)
så jag hämtade upp hemme kl 9 imorse.
så nu är köket välfyllt and I like it!
sen tog vi en sväng om i stan... hade en grej jag hittat på ginas hemsida som jag skulle se om om den fanns i butik, och det gjorde den ;) behöver jag ens berätta att jag köpte den.. och en underdel till den...
en riktig rocka billy outfit <3
nu har jag så mycket nytt och snyggt att jag måste sitta på en uteservering hela sommaren ;)

håller på att "påska" till mitt hus.
julia, sandra o jag har vart på videkiss jakt som nu står så vackert med en en massa vita fjädrar i vid tv:n. och så köpte jag sånna där inredningsbokstäver... så det står "glad påsk" ;) såååå fint så.
inhandlade även gula härliga tulpaner som står på matrumsbordet...
och påskliljor i vita krukor ute på verandan.... hmmm vad har hänt med mig.... tror jag umgåtts lite för mycket med rödluvorna S och J. ;) hahaha.

nu ska jag dammsuga.

hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0