hmm mjo kanske

trots att min liv är totalt upp och ner så känner jag ändå att detta blir en bra vecka med mycket roligheter och bra väder. :)
kanske precis vad man behöver för att komma på fötter igen?!

idag har jag vart å massage/healing och det var verkligen välbehövligt... jag har haft sjukt mycket spänningshuvudvärk den senaste tiden och ont i svanken.
och så är det ett svättigt attackpass ikväll :)

imorron åker jag till stockholm och stannar till torsdag.
ska ha en girls night out! :)

en enkel torsdag natt att jobba.. sen är det helg.
på lördags ska vi fira elin och sandra innan taxin drar vidare till västerås.
där tänker jag dansa hela natten med dom bästa! <3

sen är det söndag och det blir nog också en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0