torsdag

heeeeeeeeeeeeeeeej.

ibland blir man så glad när det är en telefonförsäljare som väcker en när man jobbat natt... VERKLIGEN! tack tack tack. zzzz pucko!

natten swischa förbi och det gick hur bra som helst... dessutom inte en spindel på hela natten. :) sköööönt.
så nu har jag 1 natt till att jobba innan jag checkar ut för 2 dagar och tar helg fre och lör. :)

just nu väntar jag på att min GI lasange ska bli klar så jag får hugga tänderna i den. ser ser vass ut i ugnen där den står.... huuuungrig. blir bra till matlåda också.
sen är det bara att packa väskan och fara iväg på ett bodystep pass med brudarna. :) :)

hahaha H fick juh ett fallskärmshopp av mig i 25 års present.... nu har han äntligen vågat boka en tid för att hoppa. så hur kan jag veta det? joooo för när jag kom ner i köket stod det en lapp på bordet... - 25 sep kl 11.00 HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP. plus att han vart som en skolflicka varje gång jag påminnt
 honom om att fixa en hopptid. JÄVLA tönt! ;) såååå 25 sep i v-ås! kom o kolla när han tjurar ;) hhiiiii.

nehepp..... ha de!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0