torsdag

todeloooo!

jag är nu nyknådad från min massagetid som jag hade kl 14 idag!
heeeelt underbart! en riktig massage med en kvinnlig touch, så kan man nog beskriva Mervi på mer vila :)
jag boka faktiskt in en ny tid på en gång. i november.
min högra sida var värst, men jag använder juh den såååå mycket mer än min vänstra sida på jobbet.
mmmm välbehövligt och sjukt skönt att få skämma bort sig lite! egotid!

efter att jag förstod att jag aldrig skulle kunna komma upp till kl 11 idag så skickade jag mail till min lärare inatt för att ändra tid. såååå nu gör vi åter igen ett nytt försök att träffas imorron fredag så jag kan få mina betyg. men det skulle juh inte förvåna mig en sekund om något dyker upp så vi måste ställa in det återigen.

blev tillfrågad om jag kunnde jobba inatt med... sköna pengar MEN jag sa nej, det skulle bli 5 nätter på rad, ledig 1 natt för att sen jobba 3 nätter igen.... även jag pallar inte det. ;) men det är nice o se att man blir tillfrågad om extranätter, det sker juh inte så ofta så det är juh bara att tacka och ta emot.

skiter i träningen idag också. är trött. lite hängig.
tänkte nog bara ta en promenix med min I-pod och andas lite frisk luft!


vi som ska ha maskeraden i nov satt och pratade om festen och våra kläder inatt!
nu vet vi hur vi ska ha håret också... vi kommer fan bli toksnygga! ;) det krävs en liten shoppingrunda för att fixa finslipet på min outfit meeeeen hihi grymt kommer det iaf o bli! :)
jaaaa just ja, ska fråga mamma om hon har rosa snören ;)mihiii!
och så måste jag låna hennes symaskin... raj raj!



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0