torsdag

ojoj här händer det grejjer ;)
jag är idag färdigutbildad undersköterska. tog mig 9 månader. en utbildning som annars tar 1,5 år :)
på måndag ska jag träffa min lärare en sista gång för att få alla papper osv. sen så har jag rätten på min sida att (förhandla) få lite mer i lön och jag har rätten att söka vilka underskötersketjänster jag vill.... lalalalala... matilda har en titel. :D och jag är superglad glad glad. synd bara att mitt firande sker här hemma i ensamhet med skurtrasan i ena handen och damsugaren i andra ;) men men.... jag är INTE bitter :P (jag firar tillsammans med spotify) bam bam bam lalallalallalllaa.... schupp schupp iii doooooo.

nej nu ska jag fortsätta städa (läs dansa) så jag kan sätta igång med maten.... hm.... tonfiskgratäng?!
sen packa väskan fär att åka på bodystep.

öööh sa jag att jag är undersköterska?! ;) HHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

puss o kram tavelram!
puss puss bomullstuss!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0