torsdag

ajajajajaja träningsvärk de lux. MINA stackars axlar. vi hade en helt ny övning på pumpen igår, som man på plats ville börja gråta för att det var såååå jobbigt, och det fick man känna idag. kunde juh knappt klä på mig imorse... haha.

ååh jag har fått hem min nya personliga almanacka :D
den är toksnygg. denna gång har jag valt att ha mina privata bilder på. okej det är långt till 2011 men jag var så sugen på att göra en ny.
gå in på: www.personligalmanacka.se

har precis packat min väska. ska ut på nya äventyr i helgen :) :)
ska till systeryster och svänga mina lurviga i storstan.

åååh min termometer här på övervåningen har kruppat upp sig... den står på 34 grader.... TÄNK om det kunde vara så. tänk om det inte ljög?!

ÅÅÅh jag har en ny dröm. har spanat på internet angående det. en 2 veckors karibienkryssning. båten är juh såååå stor och lyxig. 7 nätter till havs och 7 nätter på bahamas/brazil..... eller nå.
cocktailklänning till varje middag :D
kollade på rummen.... en del har en egen balkong....
LYYYYX!  vore inte det nått?

nehepp nu är det dags för käk. grillad kyckling. :P
sen är det bodystep.
och efter det jööööbbbbb.

 

pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0