tjo

asså bodyjamen var kanske det roligaste jag gjort på länge :)
precis min smak... sjuuuuukt peppande och bra musik och det var faktiskt som att få gå till en dansstudio och dansa igen <3
det var en massa roliga steg med sånt där flow som jag älskar. och en MASSA skaka rumpa. jag är toknöjd!
pumpen var nice idag men min kropp var trött?! men sandra och jag körde på som vanligt och man var totalt slutkörd efter 2 pass... PRECIS som det ska vara alltså?! :D
tack vare gympozz verkligen längtar jag varje dag på att få åka och träna. det är såååå satans kul... det blir så perfekt när det hela tiden är olika saker man går på, inget som blir uttjatat liksom. :)

måndag- bodypump (bodyattack)
tisdag- gym/löpning/vilodag
onsdag- bodyjam/bodypump/bodyattack
torsdag- bodystep
fredag- bodypump
lördag- bodyattack/bodypump/vilodag
söndag- vilodag

så ser mina träningsveckor ut och jag ÄLSKAR det! jag känner mig stark. jag känner mig snygg (om man får säga så?) jag blir pigg. och jag får en massa härlig kvalitetstid med sandra och elin. :)

nu ska dom börja med zumba i kungsör på tisdagar.... har längtat och tjatat att få testa det... men fan jag hinner inte. man kan juh tydligen inte få allt. utnyttjar juh verkligen inte mitt gymkort så mycket som jag borde..... men just nu lockar e-tuna så ofantligt mycket mer...

jaja detta är mitt peppinlägg åt mig själv, läs om ni orkar! :)
jag är GRYM! :P
följ med vettja!


Kommentarer
Postat av: Lindha

Ni måste fortsætta næsta høst då jag kan vara med också :D Kør hårt, jag ær stolt øver er :D

2010-09-09 @ 09:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0