tisdag

tjenixen.

nyss hemkommen från gymmet med mimmi.
det blev iaf 5 km löpning och lite styrka. vader, mage, rygg. jag får ändå vara nöjd med tanke på att jag för det första har vart sjuk nyss och att jag har sjukaste träningsvärken i rumpan från bodypumpen igår... :)
och hallå.... jag vill juh inte bli föööör snygg :) moahahaha.

nu blir det rökt fisk med keso och grönfoder... sen en snabbdusch innan jag tänkte gästa mimmi över en kaffe.
skönt och vara ledig ikväll... men jag känner redan att jag inte kommer kunna sova inatt... ingen som känner för ett filmmaraton med mig inatt?! till sisådär 04.00 då jag brukar somna....

lääääängtar till imorron. då blir det ett nytt träningspass. bodyjam. har youtubat det en massa gånger nu och det ser ut och vara en träningsform hhhhheeeellllltttt i min smak :) dansade juh raggajam för 2? år sen så det är juh TYP samma... mycket spännande ska det iaf bli!

NEJ nu är proteindrinken slut.... dags att rycka upp sig och köra vidare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

De som är så tråkigt med att jobba natt. Man kan inte ställa om dygnet! :-((

2010-09-08 @ 12:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0