tisdag

undrar här när man ska få må 100% bra och vara 100% frisk. jag kan inte säga att jag är direkt sjuk, men jag är långt ifrån frisk. jag är hängig i kroppen och trött. har dessutom på de senaste 2 dagarna fått lite hosta, som tur är inte sånn hosta som jag brukar då jag hostar ihjäl mig... jag känner ingen smak heller, hatar att äta då.
jag har försökt att vila, jag har försökt att träna så att det ska bryta ut....
tycker inte om att må sähär iaf....
ska juh på massage imorron, då kanske!det kan juh ha förmågan att göra att saker o ting bryter ut.

skulle till skolan strax efter 11 idag... hade gjort mig i ordning för att åka, men jag hade en liten känsla i magen att jag borde kanske kolla min mail först... där stod det att jag inte behövde komma...
det är tydligen någon mer som ska skriva på alla papper och hon var inte där, så jag får återigen vackert vänta.
jag vill ha mina betyg. NU NU NU :)

ska på personalmöte i eftermiddag idag.. men näckrosen.
eller vi nattisar har bokat in oss mellan 14-15.... hoppas på kaffe ;)
det blir nice.

sen ska jag åka o storhandla då det totalekar i alla skåp här hemma. ;)
tänkte kolla om "min" bruna skinnjacka med fårull finns kvar ;) villllllll juh så himla gärna ha den.

nähepp..... dags att ta tag i saker o ting.
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0