tisdag

mår man såhär av att ta sömntabletter? är så jävla trött och jag har typ sovit små stunder hela dagen... känner mig typ bakis... kunde jag inte bara sova genom hela natten istället? sov 4 timmar inatt på en dundertablett????? vad är det för fel på mig? allvarligt!

eeeh dagens otroliga fantastiska nyhet är iaf att josefine kom in på svenska frisörskolan redan IDAG! hon börjar i januari. allt klaffade och dom antog henne på en gång, när dom annars brukar avvakta och vänta! huuuuuur coolt är inte det? grym tjej det där... det var juh det här jag visste :D
såååååå stolt!
vilka vänner man har asså, man måste nypa sig för att förstå hur jävla grymma dom är asså. ok, dom är allt det där vanliga, snälla snygga, roliga, pålitliga..... MEEEEN dom har så mycket mer. som idag..... jossan asså. mer perfekt och utåtriktad personlighet får man leta efter. hon har en liten del av allt. :D
GRATTIS.... du kommer bli en superbra frisör.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0