söndag

det blev inget hopp igår eftersom det var för dåligt väder...
bara att boka in en ny tid helt enkelt... vi åkte därför till örebro/marieberg där sandra o ante var och shoppade.
jag har nu hittat min vinterjacka.... :D jag är sååå nöjd och jag älskar den! hihi. men jag vill inte behöva använda den på minst 1,5 månad tack!
blev en ny sporttopp, 4 träningslinnen, ny GUL vattenflaska, nya suuupersnygga leggins, en hösttröjja, och grafittinagellack som jag nu tänkte testa och se om det funkar ;)
det blev mat och fika i stan och en chipskväll med en film på kvällen... jag gick o la mig kl 10 igår kväll då jag sovit 3 timmar på 2 dygn.... så nu har jag haft en skön natt äntligen med 9 timmar sömn.

idag blir det fotboll på vallen... tror den börjar kl 15.
är badminton idag också... känner mig inte 100% kry men jag får se hur jag gör...

yea yea nu ska jag kolla vem den hemliga gästen på nyhetsmorgon är... sen tänkte jag hmmm bara ha söndag!
är själv hemma så det är lugnt o tyst o skönt ;)

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0