onsdag

okej, idag tyckte jag att det var dags att börja röra på fläsket igen... har vart sjuk i 1 vecka nu, så nu fick det vara nog! :)
tog på mig springkläderna och begav mig till lockmora. okej att jag tog mig runt utan att behöva stanna och döö men det var nära ;) och med detta kan vi juh konstatera att jag inte mår 100% bra! men detta kanske kan få igång en igen iaf! hatar att sitta hemma och lata mig. (iaf i 1 vecka, hihi)
så nu hoppas jag iaf på att jag ska må bättre imorron så jag kan köra ett bodystep-pass :) jag blir fan sur när elin och sandra åker in vareviga dag och svättas UTAN mig! ;)

har iaf ätit en sjukt god GI maträtt idag, plus att det blir det till matlåda inatt också... det finns typ torsk RYGG filé, inte såndär vanlig... hmm vet inte hur jag ska förklara... men den är typ lite finare... eller ja skiiiit samma. torskfilé i folie med haloumiost och färsk dill :) mumma.... keso till det med purjolök. I LIKE IT anyway. :)
sen har jag mina nötter på jobbet och en jävla massa vatten. :)
det enda jag saknar är verkligen mina kvällsmackor.... den är liksom jobbig på riktigt! BARA på lördagar eller söndagar. GI metoden måndag-fredag diet a la matilda! typ.
förutom kolhydrat/protein drink efter ett träningspass.... jag kan juh inte träna som jag gör utan en kolhydrad i kroppen - blir inte så bra då va! ;)

ok, skippa hälsoskiten! :D

har kollat igenom menyn till fredagens middagsmys i e-tuna.
det finns hundra saker jag vill ha... och det bästa är juh dårå alla smårätter man kan välja på så man får en massa olika... aooom aooom. längtar!

2 jobbnätter kavr! :) sen helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0