onsdag

tjohejsan!

vaknade precis, yes 4 timmars sömn. ;) det räcker väl? döööööeh? typiskt..
men nu är det som det är.. hade för många tankar i huvudet så jag somnade kl 9 ;)

blev ingen massage idag heller, fick en ny tid imorron kl 14. dåååå ska jag njuta varje sek i 45 min... som jag har längtat! och väntat! och önskat! :)

idag blir det dubbel träning ser det ut som. fick precis sms av sandra som vill gå på coren också. jag hoppas det är någon rolig som har pumpen idag för jag tycker inte core är nå kul, har jagf aldrig gjort, effektivt som tusan men sjukt tråkigt! aja.... ser iaf fram emot kvällen bodyattack :D det bästa! det jobbigaste!

idag ska jag laga malins lyxiga tomatsoppa. handlade alla ingredienser igår när jag var och storhandlade. :)
mmmmm längtar! aoooooom, älskar soppa, det är grymt underskattat. som tex tomatsoppa, svampsoppa, fisksoppa, frans löksoppa... Gött! :)
____________________________________________________________________________________________
later:

nam nam....
mätt som en kotlett! :)
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0