onsdag

precis ätit.... asså Portabellasvampar med mumsig fyllning gjord på fårost, vitlök, purjo, tomat, salt o peppar kan jag varmt rekommendera :) ät dem som de är, elle ha det som tillbehör... grymt! det var inte sista gången.
aooom aooom. ;)

fick hem mitt korsstygn idag på posten också :D hihi.... vet inte om jag ska göra klart den jag började på sist, hann juh med 2 kotar :D haha.
hmm....
upp med handen den som bryr sig?!

asså jag bliiiiiiiir så sur.
kursen jag tog hade 2 enheter i sig. som jag nu har gjort... men min lärare fattade ingentingnär jag sa att jag var klar... det ska vara 6 jävla enheter... snark. så nu är jag tydligen inte klar iaf.... BUUUUU. 4 puckoenheter kvar då tydligen, och jag hoppas fan att dom är enkla... kul att man haft ett mål i sikte och behöver bli flyttad till ruta 1 igen.

bodyattack ikväll... kan nog inte förklara hur skönt det ska bli just idag. jag mår inge bra alls. det händer för mycket. jag behöver träna bort mina tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0