måndag

jahapp då var det måndag igen. ny vecka nya tag.
jag fick hoppa in och jobba extra nu natten som var, så jag är lite trött... men det sker inte så ofta så det är bara att tacka och ta emot klirret i kassan ;)
men jag missade juh med detta snubben som sålde billiga arbetskläder på jobbet imorse... Orkade verkligen INTE att åka dit till kl 10. :( liiite ledsen i ögat faktiskt.


hmmm, har fightats med brandlarmet härhemma också, känslig sak det där... måste väl få laga mat normalt?! herre min gud ;) ströbakad torsk, så nu har jag gjort någon glad tills senare iaf.... kladd kladd.... ;)

ska iaf nu packa träningsväskan med mina Nya träningsgrejjer... idag är det pump på schemat. :)

tjo flöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0