måndag

min helg har vart helt fantastisk :)
jag är nöjd nöjd nöjd. synd bara att den skulle ta slut så fort.

idag har jag vart på rehab hela eftermiddagen. faktiskt en mycket bra dag och det var völdigt roligt. kanske man skulle utbilda sig till det nån gång i framtiden???!!!! detta är iaf något jag kan se mig själv göra! så jag är grymt nöjd med min dag!
så ikväll tänkte jag skiva och fixa min sista uppgift, sen är man undersköterska på pappret också :) :) :)
så om jag är hurtig och gör det jag SKA så är jag klar Uska imorron. :) måste bara fixa ett möte med min lärare så vi får allt klart! sååååå denna vecka ut hade jag tänkt! raj raj!

har precis ätit fisk, kanatareller, feta och paprika så nu är jag redo att inom 45 min påbörja träningsveckan igen :) idag är det bodypump :)
igår började badmintonen igen också :D det får nog bli det på söndagar. hinner inte på torsdagar! men jag är grymt laddad! :)

nattjobb idag med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0