lördag

hej hej hej hej hej!

nu är jag färdig. sitter här och väntar på min lille vän sandra. sen far vi på "semester". idag till imorron.
vi har snott ciccis lägenhet så ikväll ska vi dricka lite vin och käka kräftor. jaaa som våran egna lilla kräftskiva :)
sen får vi se hur kvällen/natten blir. ska iaf bli mys att återigen få en MASSA kvalitets tid med min sandriiiis! <3

gårdagenskvällen blev jättelyckat. maten var sjuuukt god och alla var nöjda och glada.
alla tog lite olika saker så det var spännande och smaka. eva och jag delade på en flarra rosé. och så blev det en frozen strawberry margarita :D henke tyckte den smakade glögg?? hmm eller jordgubb :P

efter hoppade jag av hos mimmimus där girlsen hängde. :)

har jag sovit inatt? NEJ!

åkte iaf hem till ciccis päron vid halv 12... den tjejen är inte så snabb, men jag fick iaf se henne i den fina klänningen som hon skulle ha på hennes väns bröllop i julita. attans ciiciiiii ;) skithet!



bjuder här på gårdagens bästa bild ;)
pappa olle!



ha en trevlig löööördag!

Kommentarer
Postat av: Jonasingelin

Very well done. I enjoyed the site.

2010-12-16 @ 11:09:33
URL: http://jonasingelin.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0