lördag och söndag

lördag!
ställde klockan för att orka upp och hinna med att göra mig i ordning för att åka till arboga för att kolla på derbyt... det hade jag juh såhär i efterhand kunnat skippa då kungsör förlorade. med detta var jag sjukt trött på jobbet nu inatt så natten var seg seg seg och åter seg... klockan var 01.00 hela natten... :P
efter var det bara att skynda hem för att hämta bilen, hämta upp S och E för att sen åka till mallan och fira henne. hon bjöd på 3 rätters middag, sjuuuukt gott. :)
hon fick spelet partyalias av oss (min idé) som tjejerna började spela när jag var tvungen att åka. :(
dom hade iaf haft kul, så det var juh en väldans tur. ;)

söndag!
har soooooovit ända till klockan 15.00 idag. kände att jag verkligen behövde det! så nu är jag pigg.
blev thaimat i form av bamseräkor (som vanligt) innan jag drog till vallokalen.... så nu har man gjort sin röst hörd. hehe. så nu är det bara att vänta o se om jag får som jag vill. ;)

ikväll ska jag spela höstens första badminton :D
suuuuuperlycklig! rotade fram mitt rackert (vart är mina andra?)
så klockan 18.00 smäller det.... undrar vilka vi blir, är iaf wallon o jag! :)

okeeeej, 10 timmar kvar på denna jobbhelg. YES BOX! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0