ja just ja...

jag är juh klar med min chili, det var juh några dagar sen, men jag har fått tagga ner då mina fingertoppar tog stryk ;) men nästa vecka börjar jag nog på bifftomaten bredvid ;) bryr ni er?

fiiiiiiiin va? ;) hahahaha.


idag är det äntligen fredag, superskönt då jag verkligen haft en jobbig vecka (?) enkel torsdag på 8 nätter :D lalalalala. nej men det ska bli skönt o få vara ledig en hel helg. jobbade juh förra och och nästa helg är det dags igen. så nu ska här njutas. :)
efter bodypumpen ikväll ska vi ha en "kräftskiva" hos mimmi och jocke. :)
imorron ska H hoppa fallskärm så vi åker nog mot v-ås redan vid 09.15 snåret.... sen stannar vi nog för att kolla vinterjackor i storstan. ;) å äter nått kanske....
sen är väl kvällen öppen.... typ.... förslag som att dricka vin och spela spel finns :D sugen?

ha en niiiice fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0