hmmm typiskt..

sitter här och får lite panik över kommande jobbfrågor.
mitt jobbvik går ut den sista december och jag har redan panik över det...

det finns ett jobb inom kommunen som jag nyss setat och fyllt i en ansökan för... men den har en mindre jobbprocent och det är inte längre på mitt kära Misteln/Näckrosen :(
nu är jag juh inom 1-2 veckor färdig undersköterska och det är dags att ta tag i detta på allvar! jag vill juh så gärna vara kvar... men jag har PANIK över tanken att bli timvikarie igen.
kommer jag kunna få något här? tveksamt då jag inte vet om det kommer komma upp något ledigt!

jag trivs juh så satnas bra både med mina arbetsuppgifter och med mina kollegor. vad gör jag?! :) hahaha hjäääälp mig! att nu veta hur det är att VARJE månad få en bra lön och kunna spara och spendera hur jag vill, vill jag aldrig återgå till det som var förut. jag typ älskar hur mitt liv med en fast tjänstrad är. jag mår sååå mycket bättre och det är så skönt att kunna planera sitt liv efter det. FATTAR NI? :)

jaja detta är mitt problem... vet bara inte hur jag ska lösa frågan...

vart är min ande i flaskan som ska komma och ge mig 3 önskningar? :D hihi!

Kommentarer
Postat av: Leifnelly

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2011-08-08 @ 09:54:18
URL: http://leifnelly.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0