fredag!

jahapp då var dagen här... 30 timmars helgjobb att se fram emot. Guuuuuud vad kul. ;) men det brukar gå fort och inatt har julia med sig äppelpaj :D neeemen... aoom aoom aoom, num num num.. så nu känns det lite lättare ;) bra skit det där.
dessutom så har vi något att se fram emot imorron också... avgörande derbymatchen i boga :D hejja hejja kungsör... jag är nervös.

mmm nu då? har iaf precis proppat i mig varmrökt makrill, TYP asgott, så nu är man mätt iaf.. bara att packa pumpväskan och invänta e-middagens träning. :) sen ska min kropp få ta helg! eller ja iaf 1 dag fär jag hoppas att grabbarna tar sitt förnuft till fånga och bestämmer sig för att spela badminton med mig på söndag istället för att kolla på fotboll på tv! :P

hahaha asså nya risifruttireklamen med foppa är juh fan asrolig! :)
hehe eller den med gapande katten.... den såg jag första gången när jag satt för mig sjäälv på jobbet mitt i natten... moget och sitta och asgarva för sig själv! ;) jajaja.

ha en trevlig fredag lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0