torsdag

hoho!
då var det torsdag igen. jag har 1 natt kvar att jobb innan 2 dagars helgledigt :)

fick hem min pennkjol på posten idag också :D ska fixa lite med den innan bara, för den var inte perfekt. typiskt va, men med detta behöver jag inte välja mellan 2 utstyrslar imorron, utan jag kör på skinnskjortsen.... I like!

det blir ett bodypumppass idag istället för bodystepen. det är inte han vi brukar ha utan en annan som ska hoppa in som "vikarie" och hon är rätt tråkig. dom brukar dela på passet ibland, 30 min var och hennes halva lallar man bara runt på, medan man är färdig att dö på hans halva.. såååå 60 min med henne är INTE s lockande.
hmm.... funderar på om man ska hoppa att duscha där och ta sig en springtur när man kommer hem? det beror heeeelt på vädret.... och hur trött jag känner mig. men jag älskar känslan att festa till det och känna att man tar helg för man verkligen kan och förtjänar det... hehehe, nörd!

nejje nu måste jag ner och kolla min lax som plågar sig själv i ugnen.
och min trattkantarellstuvning ligger på tallriken och väntar p att få bli uppäten.... mmmmm mums!
lax, svamp och grönfoder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0