torsdag

hejsan!

tar en pause i min städdag, eller städmorgon kanske det heter?!
kommer inte finnas någon tid för städ någon annan dag denna vecka så det är bara att ta tjuren i hornen.
har bara dammsugningen kvar iaf, så det är iaf snart klart! :)

vaknade tidigt imorse så jag har faktiskt hunnit med en långpromenad redan också..

måste bara hinna sova lite till, vet bara inte när. jag kan inte gå upp klockan halv 8 för att sen vara vaken hela dagen för att sen jobba hela natten... hmm... kan någon komma och sjunga en vaggvisa sisådär vid 12-13 snåret? :)

idag blir det tidig träning då vi tänkte köra dubbelpass idag med då vi inte ska träna imorron.
så fan jag måste laga mat också.... har tagit fram kyckling... ska nog testa ett recept jag hittade förut, typ kyckling med nötter och en massa grejs... kan va nått? vi får väl se.... :)
hmm..... gäller att hålla sig sysselsatt då jag känner mig TOKensam hela dagarna... :/

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0