torsdag

tooodiilooo.

usch vilken lång dag...
vaknade kl 05.30, tog mig då 1 timmas promenad... men hur kul var det att komma hem?!
ingen som är hemma. inget att sysselsätta sig med typ.
tänkte baka idag, men så tog bakenergikicken slut så det blev inget...
träna ska jag göra ikväll och laga mat behövde jag inte göra idag då det blev en massa tomatsoppa kvar från igår som jag gjorde....

hmmm......

idag har jag kollat på resor.
jag frågade rebecca om vi skulle åka till hawaii i typ feb/mars, men hon skulle tydligen till thailand då ;/
och i thailand har jag redan vart 2 ggr så jag vill testa något nytt.
så vi kom iaf överrens om att vi båda skulle köpa en varsinn trisslott idag. om det blir storvinst drar vi snarast möjligt ;) hawaii - yes please. det ska nog bli min nästa grejj.... lite svårt att hitta en resepartner i dessa dagar.
vissa har/ska ha barn, andra pluggar och är fattiga...
är du sugen på hawaii och känner för mig som resepartner hör va dig :P
gärna i februari i 2 veckor.... minst!
en flygstol ligger på ca 8000:- just nu...

efter bodystepen ikväll ska elin och jag moffa sushi. :D
btw: jag har sjukaste träningsvärken från coren igår... kan inte skratta (så säg inget kul) kan inte hosta.
ÄLSKAR när man får träningsvärk, händer juh inte så ofta längre så man alltid ligger i.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0