tooooorsdag

hallå!

hmmm efter en ganska stressig natt på jobbet var det skönt att krypa under täcket när man såg att det regnade ute.... MEN jag blev väckt av ett sms kl 8 sen var det supersvårt att somna om...
på e-middagen var det först rehabmöte och efter det nattismöte innan jag fort som fään åkte hem o packade träningsväskan. idag har elin och jag alltså kört bodystep. våran superbra instruktör har fått sällskap av en mindre rolig instuktör och det suger... och står juh fan bara o flåsar i microfonen.... inget GO i henne alls och typ bara tråkiga låtar... hon har första halvtimman och då blir man typ varm... sen kommer F å då jävlar... dom 2 sista låtarna idag döööör man på, så jävla kul! :)
hatar bara att hon kommer o förstör, hon orkar juh inte ens säga vad som komma skall, så de personer som står ganska långt bak tappar bort sig typ hela tiden bara för att man måste gissa typ. NEEEEJ! ;)

elin o tobbe skulle handla skräpmat idag efter träningen så jag beställde visst en grekisk sallad :P aoooom. har juh inte ens hunnit tänka på mat idag, jo lite kräm kl 14... hmm... gött mos ;)

nu ska jag snart iaf byta om och borsta gaddarna för att återigen åka till jobbet :) natt 2 av 2. sen äre helg! jiiihuuu.... vad händer är juh dock min fråga? jag vill göra nå kul....
vad vore en bal i oslo? ;) åka med nån? nån som ska dit? lalalalalal..................

puss puss


HAHAHA vad fan trycker jag på när texten blir såhär? :) hur får jag tillbaka... skit :P


Kommentarer
Postat av: Lindha

Jaaaaa kom hit :D:D:D

2010-10-14 @ 22:58:46
Postat av: Sandra

Hmmmm ja jag har ju skickat sisådär 3 mail nu om helgen!!! Men du svarar ju inte din mupp!! Grrrrrr!!! :P

2010-10-15 @ 10:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0